31 sie 2011

Pocztówka z Niemiec

Hej, dziś dodam trochę zdjęć z Niemiec. Dodawałabym częściej posty, ale mój laptop od dłuższego czasu jest popsuty... Aktualnie jestem w trakcie poszukiwań nowego laptopa.
Hm, może powinnam napisać kilka słów o wyjeździe, ale zdjęcia powinny na razie wystarczyć ;)




























Chciałam sobie kupić jednego takiego balona, ale były dość drogie i wolałam sobie coś innego kupić :D
Jechaliśmy kolejką na drugą stronę Renu, gdzie był ogromny park :)



Uroczy kolczyk, ale nie mój ;)
Muzeum czekolady
Katedra- symbol miasta Köln
Smakowite schody na dworcu głównym




W następnym poście może dam co sobie kupiłam, ja osobiście bardzo lubię oglądać filmki na YT i posty na blogach o zakupach :)
xoxo

1 komentarz:

  1. Dziękuję! ;). Oczywiście obowiązkowo Leighton Meester na Iphonie ;) xoxo,K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)